Mr CleanMr Clean

Profesjonalny housekeeping. Szkolimy się i podnosimy standardy obsługi hoteli i ich gości

W środę (18 stycznia) w Hotelu Golden Tulip w Warszawie zespół koordynatorów MrClean uczestniczył w dedykowanym naszej firmie szkoleniu „Profesjonalny housekeeping sukcesem hotelu”. Szkolenie prowadziła Katarzyna Ściebura, branżowa ekspertka od 2014 r. związana z pięciogwiazdkowym Hotelem SPA Dr Irena Eris w Polanicy-Zdroju.

Z uwagi na międzynarodowy charakter zespołu MrClean, szkolenie realizowane było w języku polskim i angielskim.  Głównym tematem szkolenia były najnowsze standardy housekeepingu w hotelu. Ekspertka podkreślała kluczową rolę działu służby pięter w hotelu, szczególnie w kontekście budowania relacji z gośćmi i jego wizerunku. 

Sporo uwagi poświęcono też kwestii procedur, wdrożenia nowych pracowników czy skutecznym sposobom zarządzania zespołem i jego motywowania, a także współpracy z innymi działami. Bardzo ważnym elementem programu była część praktyczna, w trakcie której w specjalnie przygotowanych pokojach hotelowych, uczestnicy szkolenia mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę w „naturalnym środowisku pracy” służby pięter.

W MrClean szczególną uwagę przykładamy do rozwoju naszych kompetencji, podnoszenia standardów obsługi naszych klientów i ich gości, stąd rozpoczęcie roku od szkolenia z wiodącą w branży ekspertką było dla nas oczywistym kierunkiem działania. Teraz zdobytą wiedzą i doświadczeniem służymy naszym klientom i ich gościom.

 

 

 

Poprzedni post
Następny post